KISSmono bude naskladněno v lednu 2025 !  Pro aktuální info sleduj Instagram!

REKLAMACE ŠATŮ

 

Koupila sis ode mě šaty a nejsi spokojená ?

Moc mě to mrzí. Vždy se snažím aby byly šaty ve 100% dokonalosti, ale může se stát někde chyba.
Určitě se neboj mi napsat. Jsem ráda za zpětnou vazbu a chci aby jsi byla se šaty maximálně spokojená.

Jak tuto situaci můžeme vyřešit ?

VÝMĚNOU nebo VRÁCENÍM v rámci 14ti denní lhůty
Ze zákona máš 14 dnů na to, abys šaty vyměnila nebo vrátila – a to bez udání důvodu.
Vrácené zboží musí být nenošené, neprané, čisté a nijak od vás parfémované.

 

REKLAMACE

Pokud se na tvých šatech objevila vada později, můžeš zboží reklamovat v běžné zákonné lhůtě.
Zboží předané k posouzení v rámci reklamace musí být vyprané a čisté.
Pro lepší komunikaci mi napiš e-mail, že Ti šaty nesedly, a zmínit zda chceš vrátit peníze, vyměnit šaty za jiné, vyměnit velikost nebo vystavit dárkový poukaz.

Peníze Ti vrátím zpět na bankovní účet do 14 dnů od obdržení balíčku s vráceným zbožím.

Není nutné šaty vracet v původní krabici a obalech. Jen se prosím ujisti, že jsi balíček řádně zabalila, aby šaty mohly být bezpečně doručeny zpět ke mně 🙂

e-mail: kata@lesaty.cz

Mysli udržitelně

Myslím si, že když se začne párat nitka nebo utrhne knoflík, nemusíš nutně šaty reklamovat nebo vracet, balit do igelitu, krabice, a posílat skrz přepravce zpět. A navíc vyřešení reklamace nebo výměna může zabrat klidně 30 dní.

Navrhuji, že si šaty můžeš jednoduše nechat opravit. Myslím si, že každý máme babičku, maminku nebo tetu, která šaty zvládne opravit. Nebo máš v okolí krejčovství, kam můžeš zaběhnout. Pošli mi do mailu fotku babičky nebo scan účtenky z krejčovství a já ti ji proplatím nebo dám slevou na příští nákup.

Nakupování není jen akt ekonomický, ale taky morální. Je na tobě, kterou cestu zvolíš.